اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

دختر جوان قربانی هوس بازی ناپدری اش شد+ عکس

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ
                         من قربانی هوی و هوس های شیطانی فردی شدم که قرار بود پناهگاه من در زندگی باشد اما او با بی شرمی تمام، همه آمال و آرزوهای مرا به نابودی کشاند و زندگی ام را تباه کرد.

به گزارش سایت مشهد فوری،این ها بخشی از اظهارات دختر 16 ساله ای بود که در روزهای پایانی مهرماه با چشمانی اشک بار وارد کلانتری شد، او که از بیان راز هولناکش به شدت شرمگین بود به امید یافتن راه حلی برای رهایی از چنگال مرد شیطان صفت با تشریح ماجرای تلخ زندگی اش به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری گفت: وقتی پدرم را از دست دادم دو سال بیشتر نداشتم و معنی نداشتن پدر را نمی فهمیدم. از آن روز به بعد مادرم سرپرستی من و خواهر پنج ساله ام را به عهده گرفت و ما همچنان نزد خانواده پدرم زندگی می کردیم.

چند سال بعد مادرم با یکی از بستگان نزدیک پدرم ازدواج کرد تا زندگی ما سر و سامان بگیرد البته بنا به گفته مادرم ازدواج او با «شهرام» فقط به خاطر اصرارهای پدربزرگم بود چرا که پدر بزرگم اعتقاد داشت مادرم باید با یکی از بستگان و اقوام خودمان ازدواج کند تا کسی پشت سر آن ها غیبت نکند و حرف های بی ربط نزند. این گونه بود که زندگی ما در مسیر دیگری ادامه یافت.


ادامه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی