اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

۹۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

چند جوان عرب، در رفتاری احمقانه و هیجان زده، مادر خود را در معرض استرس و فشار عصبی شدید قرار دادند و او را تا مرز سکته بردند.

به گزارش سایت مشهد فوری، ماشین سواری در بیابان یکی از تفریحات لوکسی است که طرفداران بسیاری دارد، بیابان‌های خلوت و آرام که جولانگاهی برای ماشین‌بازها می‌شود تا بدون هیچ قانون Law و مقرراتی یکه تازی کنند.
در خبری از این دست، چند جوان عرب در اقدامی، بدون فکر و هیجانی همراه مادرشان داخل یک خودوری شاسی بلند، شروع به حرکات نمایشی و رانندگی روی دو چرخ می‌کنند.

ادامه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۴
خبر فوری

خانم دکتری که با اسیدپاشی به خاله‌اش در خیابان برزیل قصد فرار به کانادا را داشت ، بر اثر سکته جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت سال گذشته و به دنبال گزارش یک مورد اسیدپاشی در خیابان برزیل در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، قربانی اسیدپاشی زن 63 ساله ای است. اسیدپاش هم خواهرزاده این زن بود. زن 42 ساله که پزشک است قبل از فرار به کانادا دستگیر شد.

او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: ....

شرح حادثه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۶
خبر فوری

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه‌ای که به دلیل شکستن استخوان و سوزاندن بدنش با سیگار در بیمارستان بستری است، از معتاد بودن برادر ۷ ساله این کودک خبر داد.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، حسین اسدبیگی، در رابطه با آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه سیرجانی که پنجشنبه هفته گذشته بدلیل آزار شدید توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، بیان داشت: ...

ادامه ماجرا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۵
خبر فوری

شاکی  اجرای دستورالعمل فوق را مبنی بر اینکه « اخراج زنان کارگر تا پایان دو سالگی فرزندانشان ممنوع است» مغایر با مواد 27 و 157 قانون کار دانسته و با این استدلال که دستورالعمل مذکور باعث حذف تدریجی کارگران زن از محیط های کار و تولید می‌شود، ابطال آن را درخواست کرده است.  همچنین شاکی در بخش دیگری از این شکایت مدعی شده است که دستورالعمل مورد اشاره به مستندی در...


ادامه خبر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۰
خبر فوری

سردمزاج ها بهتر است گوشت گوساله، ماهی، عدس، خیار، کاهو، موز و کیوی کمتر بخورند و به جای آن گوشت گوسفند، نبات، نان و عسل، روغن کنجد، سبزی، مغزها و چای دارچین بخورند.

به گزارش سایت مشهد فوری، ماه های رومی ، نوعی گاهشماری است که تا قرن گذشته و حتی اوایل قرن حاضر خورشیدی در ایران مورد استفاده بوده است.گرچه امروزه به کارگیری این ماهها، به خصوص در زبان فارسی متروک گردیده است، امّا هنوز هم گاهی در پاره ای از نوشته های گذشتگان، به اسامی این ماهها برخورد می کنیم. بعنوان مثال در کتاب معروف دعا موسوم به مفاتیح الجنان ، اشارات متعددی به اسامی این ماهها و آداب و مناسک مربوط به هریک شده است یا در کتابهای قدیمی تاریخ ، زمان بسیاری وقایع بر حسب این ماهها ثبت گردیده است.

ماه آب رومی سی و یک روز است (۲۳ مرداد تا ۲۲ شهریور) در این ماه بادهای موسمی شدت پیدا می ‏کنند و زکام در شب ها زیاد می‏ شود و باد شمال می‏ وزد، مزاج را باید با غذاهای سرد کننده مزاج اصلاح نمود.اگر می خواهید در شش ماه دوم سال سرما نخورید خوردن خیار برای شما ممنوع است. همچنین خوردن روزانه سه لقمه نان و عسل بدن شما را در برابر بیماری ها مقاوم می کند.

خوردن روزانه نان و عسل


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۸
خبر فوری

جشن سیسمونی مراسم شادی است که به مناسبت به دنیا آمدن نوزاد برپا می‌شود.

 به گزارش سایتمشهد فوری؛ حمام زایمان که اخیراً به آن جشن سیسمونی نیز می‌گویند مراسم شادی است که به مناسبت به دنیا آمدن نوزاد برپا می‌شود. این مراسم در بسیاری از کشورهای دیگر نیز به همین نام مشهور است. چنین جشنی ممکن است بعد از زایمان یا قبل از آن برگزار شود.
جشن سیسمونی یکی از جشن‌های شاد و هیجان‌انگیز است، اینطور نیست؟ جشنی پر از کیک و شیرینی‌های خوشمزه، کادوهای رنگی، تزیینات سیسمونی نوزاد و غیره... این مراسم برای ستاره‌های هالیوود نیز ارزش زیادی دارد طوری که در آن سنگ تمام می‌گذارند. در این مطلب تصاویری از بهترین جشن‌های لاکچری سیسمونی ستاره‌ها را برایتان آورده‌ایم تا شما هم به آنها نگاهی بیاندازید 

نیکی هیلتون


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۴
خبر فوری

با پایان کار دولت یازدهم، محمود واعظی با انتشار پیامی از این مجموعه قدردانی کرده و با وزارت ارتباطات خداحافظی کرد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، واعظی در این پیام، یکی از مهم ترین اقدامات وزارت متبوعش در دولت یازدهم را توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات دانست که پیامدهای مثبتی همچون افزایش پایداری، استحکام، استقلال و امنیت شبکه، افزایش محتوا و خدمات داخلی بومی، گردش داخلی اطلاعات و ترافیک، و کاهش هزینه را در بر داشته است.

او همچنین از اصلاح و ارتقای سامانه نام دامنه کشور، ایجاد مراکز تبادل آدرس دهی جهانی، ارائه خدمات دولت به صورت الکترونیکی، توسعه شبکه انتقال کشور و مواردی از این دست به عنوان دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت یازدهم نام برد.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۰
خبر فوری

ساعت 8 صبح 11مرداد راننده اتوبوس شرکت واحد در حال عبور از خیابان شیخ بهایی بود که داخل زمین خاکی چشمش به 2سر افتاد. ابتدا تصور کرد که آنها ماکت یا مجسمه هستند وقتی نزدیک شد فهمید که سرها متعلق به زن و مردی جوان است و پلیس را خبر کرد. با حضور قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، بازپرس جنایی تهران و تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی تحقیقات برای کشف این راز شروع شد.

عامل جنایت هولناک سرهای بریده زن و مرد جوان در خیابان شیخ بهایی پس از دستگیری خواهان اعدام شدنش است.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۵
خبر فوری

سارقان زمان سرقت را از ساعات پایانی و بامداد به سر شب های شلوغ یعنی ساعت های 19 تا 21 تغییر داده اند.

به گزارش سایت مشهد فوری، یکی از قدیمی ترین جرایم علیه اموال که معمولا مجازات های سختی هم برای مرتکبین آن در جوامع مختلف پیش بینی شده است جرم سرقت است.

این جرم به دلیل سهل تر بودن آن در مقایسه با جرایمی مثل کلاهبرداری و همچنین محسوس بودن منفعت حاصله از آن در مقایسه با جرایم علیه اشخاص بخش بزرگی از جرایم ارتکابی در کشور های مختلف را تشکیل می دهد به همین جهت توجه ویژه علماء حقوق را به خود معطوف داشته است.

در حال حاضر در اکثر کشور های جهان ، جرم سرقت به دلیل تنوع و گستردگی آن به انواع مختلفی که هرکدام شرایط خاص و مجازات های مخصوص به خود را دارد تفکیک شده است که از این بین می توان از سرقت ساده ، سرقت مقرون به آزار یا تهدید ، سرقت در شب و نظایر آن نام برد.علاوه بر آن برای مبارزه ی موثر با جرم سرقت ، برخی از اعمال مرتبط با این جرم نیز در نظام های حقوقی مختلف واجد وصف مجرمانه شناخته شده اند.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۲
خبر فوری

دختر 10 ساله که بارها از سوی عموی شیطان صفتش مورد تجاوز قرار گرفته و سرانجام نیز باردارشده بود، پس از اعلام حکم مخالفت دادگاه عالی این کشور برای سقط جنین، نوزاد دختری را به دنیا آورد.

به گزارش سایت مشهد فوری، دختر خردسال که درکی از بارداری نداشت، تصور می‌کرد آن‌طور که خانواده‌اش گفته‌اند سنگی بزرگ در شکمش رشد کرده و باید جراحی شود. سرانجام پزشکان فرزند این دختر را با عمل سزارین به دنیا آوردند و پس از عمل نیز سلامت مادر و کودک دو و نیم کیلویی‌اش تأیید شد.

ادامه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۱
خبر فوری