اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

فاز نخست رجیستری آغاز شد

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ
فاز نخست این طرح با هدف پایش کل شبکه اپراتورهای موبایل و ثبت و مانیتورینگ آخرین شناسه‌های ترکیبی گوشی و سیم‌کارت که در شبکه ثبت شده، از امروز ٢٨ مهرماه آغاز شده است.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، با آغاز طرح رجیستری گوشی موبایل از امروز، اگرچه تنها پایش گوشی‌ها انجام می‌شود و در فاز نخست گوشی‌هایی که پیش از این در شبکه فعال شده‌اند مشکلی نخواهند داشت، اما لازم است کاربران گوشی‌های کارنکرده خود را تا پیش از آغاز فاز دوم در روزهای آینده فعال کنند.

همان‌طور که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اشاره کرده بود، گوشی‌هایی که تا پیش از آغاز فاز اول رجیستری در شبکه اپراتورهای کشور فعال بودند مجاز تلقی می‌شوند. اما با آغاز مرحله دوم رجیستری از اوایل آبان ماه، بررسی و تشخیص اصالت چند مدل گوشی در دستور کار قرار می‌گیرد. پس از آن، گوشی‌هایی با مدل‌های اعلام‌شده، در صورتی که از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده باشند، در شبکه مخابراتی فعال نخواهند شد.


ادامه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی