اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

نحوه شناسایی افراد معتاد به شیشه

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ


اینقدر هم سخت نیست که افراد معتاد به ماده مخدر شیشه را بتوان شناسایی کرد. درخانواده های امروزی معنی محافظت صرفا نگهداری فرزند از خطرات طبیعی ناشی از بزرگ شدن نیست. فرزندان دیگر از پیله خانواده رهایی پیدا کرده اند و این رهایی مراقبتی برگرفته از حس مادرانه و پدرانه را می‌طلبد.

یکی از خطراتی که نسل جدید را تهدید میکند مواد اعتیادآور مخدر و محرک است. خانواده ها سعی دارند از فرزندان خود در برابر این بلای خانمان سوز محافظت کنند، بلایی که نه تنها جسم بلکه روح آنها را نیزاحاطه می کند. 

زمانی که حرف از مواد اعتیادآور به میان می آید تنها مواد مخدر و تصویری از یک فرد خسته و به اصطلاح خمار به ذهنمان می رسد که خواب را بر هر کاری ترجیح می دهد در صورتی که خبری از محرک هایی که باعث فعالیت بیشتر سلول های بدن و تحرک مصنوعی مغز می شوند، نیست. چه بسا با تبلیغات نادرست، عاملان فروش این محرک ها (شیشه ، ماریجوانا و ....) را در زمره مواد اعتیاد آور قرار نمیدهیم. 

این همان خطری است که از سال ها پیش حتی دانشجویان و دانش آموزان بی خبر را نیز درگیر خود کرده است. 

یکی از خطرناک ترین مواد محرک شیشه است. برخلاف مخدر سنتی که باعث احساس آرامش و رخوت کوتاه مدت بود ، شیشه موجب افزایش انرژی و تحرک و حس لذت کاذب می شود و یکی از دلایل گرایش افراد به آن نیز همین است.


ادامه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی