اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

سی ام تیره ماه نمایشگاه الکامپ با تغییرات تازه افتتاح می‌شود.

مهر/

ناصرعلی سعادت در نشست خبری، جزئیات برگزاری بیست و سومین نمایشگاه الکامپ که از ۳۰ تیر تا دوم مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، را تشریح کرد.

وی با اشاره به تقسیم بندی موضوعی برای برپایی سالنهای مختلف این نمایشگاه گفت: امسال برای نخستین بار، «سالن اشتغال» را با توجه به شعار سال در الکامپ برپا می کنیم تا بتوانیم از این طریق به ایجاد فرصت شغلی و کارآفرینی در این بخش کمک کنیم.

سعادت با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه الکامپ، سالن استارتاپها را خواهیم داشت، افزود: ثبت نام برای حضور استارتاپها در نمایشگاه از روز ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، گفت: در پیش ثبت نام حضور در الکامپ، بالغ بر ۶۱۱ مجموعه ثبت نام کرده اند که قرار است در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع جانمایی شوند.

وی با اشاره به برپایی سالن مستقل دولت الکترونیک، اشتغال، استارتاپ و گیم در نمایشگاه الکامپ، خاطرنشان کرد: قرار است در سطح ملی نیز در قالب الکامپ گیمز، مسابقات بازیهای رایانه ای در این نمایشگاه برگزار شود. از سوی دیگر برگزاری مسابقه دو میدانی را با مشارکت بازدیدکنندگان و توانیابان در برنامه اجرا داریم.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی