اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

اضافه شدن قابلیت Photo mode به نسخه جدید تلگرام

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ب.ظ

پیام رسان تلگرام یکی از انواع اپلیکیشن های پیام رسان است که تحت انواع سیستم عامل ها از لینوکس و ویندوز گرفته تا اندروید و iOS در اختیار کاربران مختلف قرار گرفته است. اما اخیراً تیم طراح و برنامه نویس تلگرام خبر افزوده شدن قابلیت های جدید برای کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز این اپلیکیشن را منتشر کرده است.

کلیک/

گروه تلگرام اخیراً از جدید ترین قابلیت ها و امکانات این پیام رسان در نسخه مربوط به گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز رو نمایی کرده است. نسخه جدید تلگرام که مناسب گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز است ۲٫۰٫۳٫۰ نام دارد که به گفته تیم برنامه نویس اپلیکیشن تلگرام قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته این قابلیت ها در حال حاضر در حال آزمایش توسط این تیم تحقیقاتی هستند. این تیم تحقیقاتی در حال بررسی این قابلیت ها بر روی نسخه قدیمی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام است و قرار است به زودی این قابلیت ها را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می دهد.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی