اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

تسنیم نوشت: جانشین فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان از حضور پرسنل نیروی هوایی در همه بخش های انقلاب و جنگ خبر داد و گفت: آخرین حماسه نیروی هوایی به روز رسانی تجهیزات نظامی بوده که توسط جهادگران وزارت دفاع همواره در حال انجام است.

 

امیر سرتیپ خلبان دوم حمیدرضا پورکریمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: هدف دشمنان از حمله به ایران پس از انقلاب  رصد قدرت نظامی و تسلط بر منطقه خاورمیانه بود که بسیاری از تجهیزات روز آمریکا را قبل از انقلاب به ایران آورده بود تا با قدرت روسیه مقابله کند.

وی نیروی هوایی ایران در زمان پیش از انقلاب را پنجمین نیروی هوایی دنیا معرفی کرد و افزود: این قدرت به صورت استثمار شده بود چراکه هر زمان که نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات بود قطعه مربوطه با شماره سریال ثبت و از آمریکا سفارش و تهیه می شد و این تعویض ها توسط تکنسین های ایرانی و با حضور مستشاران آمریکایی صورت می گرفت که نکند موردی برای سوءاستفاده به وجود آید.

جانشین فرمانده پایگاه شهید نوژه با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از افسران و همافران نیروی هوایی توسط ساواک افزود: در پایگاه همدان و دیگر پایگاه های نیروی هوایی کشور حرکت هایی در جهت به ثمر رسیدن انقلاب انجام شد.

پورکریمی قسمت دوم نقش نیروی هوایی ارتش را در دهه انقلاب بیان کرد و گفت: وقتی قرار بود امام خمینی(ره) به ایران بیاید و ورود ایشان به تاخیر افتاد نیروی هوایی در 12 بهمن شرایط هوایی را برای ورود ایشان امن کرد و در پایگاه یک شکاری زمینه ورود ایشان با پرواز 4721 ایرفرانس مهیا شد.

وی از فرود این هواپیما حامل امام خمینی(ره) و 50 نفر از یارانشان به همراه 150 خبرنگار از سراسر جهان سخن گفت و خاطرنشان کرد: نخستین سخنرانی امام(ره) در سالن پایگاه یک با استقبال پرسنل این پایگاه صورت گرفت و بعد از آن توسط بالگرد به بیمارستان امام خمینی(ره) رفتند و از آنجا به بهشت زهرا حرکت کردند.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی