بیشترین شکایات مردمی درحوزه موبایل، پوشش و کیفیت است/ تا به حال گزارشی مبنی بر زیان داشتن تشعشعات نداشتیم
شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشترین شکایات مردم را درحوزه موبایل،بحث پوشش و کیفیت دانست.
حسین فلاح جوشقانی در گفت و گو با خبرنگار خبر فوری با اشاره به وضعیت شکایات کاربران از خدمات اینترنت در سال جاری گفت: شکایتهای کاربران در چهار بخش تحویل حجم ترافیک کمتر از میزان فروخته شده، سرعت کمتر از قرارداد، تعرفه و گرانفروشی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از میان آنها موضوع تحویل حجم ترافیک کمتر از میزان فروخته شده درصورت اثبات مصداق کمفروشی است، که درصد کمی از شکایتهای ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در پنج ماهه اول سال ۹۶ در حوزه خدمات اینترنت به آن اختصاص دارد.
وی همچنین درباره موضوع تشعشات رادیویی و دغدغه مردم دراین زمینه اظهار کرد: این موضوع، بحث مهم و پیچیده ای است که متولی آن رگولاتوری نیست؛ طبق قانون باید سازمان انرژی اتمی به آن رسیدگی کند .
۹۶/۰۸/۲۰