بازیهای رایانهای به کسبوکاری بزرگ در سطح بینالملل تبدیل شدهاند
چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ
دبیر ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویتساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تجارت بازیهای رایانهای از اواخر دهه 90 میلادی به عنوان یک ابزار فرهنگی و اقتصادی دیده میشد و امروزه به کسب و کار بسیار بزرگی در سطح بینالملل تبدیل شده است.
به گزارش ایسنا، سیدمحمدحسین سجادی نیری روز چهارشنبه، 27 بهمن ماه در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه فناوری و تجاری سازی و تبادلات فناوری است. فناوریهای نوین میتواند منجر به حل مسائل پیچیده و همچنین تولید ثروت و ارتقای سطح زندگی مردم شود. در همین راستا تمامی زنجیرههای پیش تولید فناوری باید در راستای این منظور طراحی شود.
۹۵/۱۱/۲۷