اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

رکنا/

زن جوان و دایی همسرش که در نقشه ای شوم پسر یک ساله و نیمه را کشتند تا راز رابطه پنهانی شان پنهان باقی بماند دیروز پای میز محاکمه ایستادند.

 

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از عصر دوازدهم اردیبهشت 94 به دنبال شکایت یک زن جوان در کلانتری پیشوا ورامین در دستور کار پلیس قرار گفت. زن 30 ساله به نام آرزو به پلیس گفت: پسر یک ساله و نیمه ام به نام امین را در یکی از خیابان های پیشوا داخل پراید گذاشته بودم تا خرید کنم اما وقتی بازگشتم خبری از پسرم نبود. گمان می کنم یک نفر پسرم را دزدیه است. تلاش برای پیدا کردن سرنخی از پسربچه گمشده آغاز شده بود که پلیس در تحقیقات مقدماتی به درگیری های دنباله دار آرزو و شوهرش خسرو پی برد و دریافت این زوج مدتی است به شدت با هم درگیر هستند. در این بین زن جوانی در حالی که اشک می ریخت بار دیگر به کلانتری رفت و رازی را برملا کرد. وی گفت: من خودم پسرم را به دایی شوهرم به نام پیام سپردم تا او را سر به نیست کند. اما حالا پشیمانم.
ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی