اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

 نشست مشترک سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه روز سه شنبه و همزمان با ایام دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی، به میزبانی حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری پس از نشست مشترک با آیت الله "صادق آملی لاریجانی" رییس قوه قضاییه و "علی لاریجانی" رییس قوه مقننه، با حضور در جمع خبرنگاران، همه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

روحانی با بیان اینکه در این جلسه، مسایل مهم کشور، منطقه و برخی از مسایل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند.

رییس جمهور گفت: مردم ایران، عزت و راه صحیح استقلال و حاکمیت ملی را در سایه انقلاب اسلامی می دانند و هر سال با شرکت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، این موضوع را به نمایش می گذارند.

دکتر روحانی افزود: در جلسه سران قوا ، مسائل مهم کشور از جمله مسایل اقتصادی و گام هایی که دولت در ماه های گذشته با حمایت قوای قضاییه و مقننه برداشته است، مورد بحث قرار گرفت. در 10 ماه گذشته 20 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شده اند که این به معنای حرکتی رو به جلو در مسیر رونق اقتصادی در کشور است.

ادامه خبر

----------------واکنش-قاطع-سران-قوا-به-لفاظی‌‌ها-و-تهدیدهای-توخالی-علیه-ایران------------

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی